5 rad jak setrvat a úspěšně zhubnout

01.01.2018

Hubnutí je věčné téma žen i mužů. Jak ale úspěšně zhubnout? V dnešní době najdete na internetu plno zázračných diet a přípravků na hubnutí, jsou ale opravdu účinné? Většinou ne a když ano nebývají výsledky trvalé a shozené kilogramy naberete po navrácení se k původnímu stravování zpět. Jak tedy skutečně zhubnout?

1. Už žádné DIETY! Netrapte se dietami a hladovkami, váš organismus si vše pamatuje a čím častěji ho trápíte hladovkami a různými dietami, tím více si bude ukládat tuk na horší časy. Většina z nás chce zhubnout co nejrychleji a nejefektivněji. Pokud však chcete, aby bylo vaše hubnutí účinné a trvalé, začněte s postupným zdravějším režimem vašeho jídelníčku.

2. NEVAŽTE SE Ze začátku Vás to možná bude lákat, ale věřte mi, že pokud si zavedete deníček, kde si budete zapisovat obvod v cm přes prsa, pas a boky za jednotlivá časová období (týden nebo měsíc), výsledky se jistě brzy dostaví. Navíc tak předejdete stresu z neustálého vážení, z kterého ze začátku stejně většinou nezjistíte zda shazujete tuky nebo ne.

3.  NEVYŘAZUJTE SACHARIDY Možná jste si vždycky říkala, že sacharidy jsou zlo a na základě sacharidů přibýváte. Ano i ne. Když se podíváme na jednoduché sacharidy, které najdeme například v různých dortících, zákuscích, čokoládách, hranolkách nebo smažených brambůrkách, tak většinu sacharidů z nich si tělo opravdu uloží ve formě tuků do zásoby, ale naše tělo sacharidy potřebuje, aby mohlo správně fungovat, které tedy vybírat?  Nejlépe složité sacharidy, které obsahuje ovoce, celozrnném pečivo, ovesné vločky aj.

4. NENUŤTE SE Zapomeňte na pohyb, který nesnášíte. Nechoďte například běhat jen pro to, že si myslíte, že se vám po něm nejlépe podaří zhubnout. Můžete začít postupně, pokud máte ráda procházky, choďte pravidelně na procházky, pokud ráda tančíte, dají se nalézt i skupinová cvičení s prvky tance nebo pokud ráda skáčete na trampolíně, zkuste lekci jumpingu. Možností je mnoho zkoušejte a dělejte jen to, co vás bude bavit, jen tak u pohybu můžete setrvat.

5. MOTIVACE S motivací vám může pomoci registrace do facebookové skupiny, vedení profesionála z oboru například trenéra nebo výživového poradce a v neposlední řadě samozřejmě motivace vlastní, která je pro vás většinou nejlepším hnacím motorem k úspěšnému hubnutí. S touto motivací se dá také pracovat.

TIP Jednoduché cvičení, jak se správně namotivovat najdete například v e-booku 10 kroků jak nastartovat hubnutí, který získáte zdarma ke 100+1 receptům ke štíhlejší postavě.

Máte odvahu udělat první krok a zhubnout bez hladovění a jojo efektu?

Vstupte do našeho programu, který vám pomůže při začátcích hubnutí s výběrem potravin a přinese vám spoustu inspirace na zdravé snídaně, obědy, večeře i fit dezerty.